Followers

Saturday, May 21, 2011

Result + UPU..

dushh..pertama sekali,syukur kepada Allah s.w.t yang telah mengurniakan saya iman, dan Islam sampai ke hari nie,dan saya mampu lagik celik pada hari nie..melihat kepada tajuk post saya,erm,memang result saya xmencapai ape yg diharapkan,tapi saya still lagik bersyukur.. nie la yang terbaik untuk saya kan?.. sesungguhnya Allah telah mengatur benda yang terbaik untuk kita. smilee, syimir..

result erm, just 3.45 la.. act,target 3.5,so rase selesa skit nak amek engineering and untuk apply JPA,tapi da berlaku,nak camne kan/?.just berdoa pada Yang Maha Esa je la..tawakal jela.doa jep..masih mampu tersenyumm..

plan nak amek mechanical engineering..tapi layakkah saya?..itu menjadi persoalan ketika nak isi UPU fasa 2 nie,ishh2..serius beb.. xpernah rase ragu2 camnie. yelaa.. mase depan gua kot,mase depan bini2 saya lagik(bini je ek) hehee.. mase depan anak2 saya lagik..ishh2.. xleh nie,kene wat pilihan yg terbaik kann. tapi kita sebagai hamba Allah nie,jgn risau,Allah telah menetapkan rezki masing2 di dunia fana' nie..insyaAllah.. pray for me k kawan2.hehe.. tapi,kalau da doakan,jgn gtau saya yup,sesungguhnya doa kawan kepada kawan yg lain,akan makbul jika tanpa pengetahuan kawn yg didoakannya tu..smile for this weekend..:)

5 comments:

Izyan Masri said...

CONGRATS EYH SYIMIR.ADELH REZEKI TU NANTI :D

zara said...

syimir, so sorry. you asked about course maths kan last night? time tu tgh busy

naddhy92 said...

congratz la 4 ur result tu..:) n smoge bjaye dlm ape jue bidang yg diceburi nnti!..:)

Qaseh Dalia said...

congrats .. insyaAllah layak ..try lah

Fadzlina Zaman said...

http://www.facebook.com/fadzlinazaman23

:)