Followers

Tuesday, May 17, 2011

Selamaatt Hariii Guruuu..

asal aku lambat sgt nie??. hehe. kan semalam hari guru?.. arinie baru nak wish ka?. hehehe..xsempat la nak update2 nie kawan2. ngeege.. xpe2. act,tiap2 hari pon hari guru kan, kite kenelah sentiasa menghargai jasa guru2 kita.. hehee..cehh.. korang janganlah jadi seperti kacang lupakan kulit2, or manusia lupakan kulit kacang?.. ermm.. korang pikir2 la sendri yup. hehehee.. lagi satu,korang jgn lupe eh,doakan guru2 kita bahagia dunia akhirat,then,moga dosa2 mereka diampunkan Allah s.w.t.. insyaAllah. merekalah pendidik anak bangsa yang xjemu2 mencurah kan segala ilmu yg mereka ada..hurm,begitu besar pengorbanan merekaa.. hak3. asal aku tetibe camnie???..huhuuu..

aku nak ucapkan Selamat Hari Guru kepada cikgu2 yang telah mengajar aku selama 14 tahun aku mengalami proses pembelajaran..kat sini lah tempat aku menimba ilmu .. :

1)Tadika Abim,Klang
2) Sek. Rendah Sri Andalas,Klang
3)Sek. Rendah Merlimau 1,Melaka
4)High School Melaka
5)SBPI Selandar
6) PASUM


thanx cikgu2.. I love you'll..nak letak pic,erm,ada la ckit2 pic cikgu2 yang mengajar..hehe..tapi lupe letak katne..ngegege..kames nie,nak g SBPI. sape nak ikot??.. hehe..sorry kereta da penuh la ..hek3

2 comments:

Noorzahin.... said...

hehehehe..aku nk ikot g SBPI!hehe

Izyan Masri said...

LAAH.SYIMIR SELANDAR RUPANYA.BARU TAU.HAHA.SAMA GENG SBPI NI.:D