Followers

Tuesday, March 22, 2011

BeRat aku...

hahaa..assalamualaikum..asal tetibe nak cite pasal berat aku nie ek?..erm..ahhaa..berat aku dah bertambah wei!!...setelah setahun dok kat kl nie..hehee..tadi ada la bace kawn saya punye blog. about nie la.ckit2.
she's said dat. xbermakna org kurus ,kolestrol nye rendah!. oh my god..haha..tetibe takut lak kan..aku memang la kurus..ta buncit pon(okey.ini saya tipu)..tapi tadelah terpkir pon pasal kolestrol!...hahaa..mama slalu ckp..jangan makan kulit ayam..hahaa..but mum,it's da delicious part ..rangup kot..hahaa..i'm not surprised la kalau tau yg  kadar kolestrol dalam badan aku tinggi..ngeee..tapi yang aku tau...

                      AKU MEMANG SUSAH NAK GEMOK....

hehee..asal ak cakap camtu?/..errrmmm..agak2 korang?..hahaa..sebanyak mane aku melantak pon..takan gemuk kot..korang bayangkan lah..time awal2 masuk PASUM dulu..dalam bulan 5 la..berat aku,erh...55kg je kot..skung nie..60 je KOTT..ahhaaa..kalau kawan2 aku la..diorang ckp.."ko nie berat tulang je ke?.."ko nie,asal la berat sgt?.."..hahaa..macam2 kot diorng tanye..hahaa..diorg jeles kott...ehahaa..butt...i dun want be like dis..


                                                 or like this..hahaaa.


hahaa..kurus la sgt kan..hehee..aku..maybe dari luar org nampak memang kurus ja,..tapi mengikut BMI,i'm normal okey!...once again..NORMAL okey..kalau xcaye..cube la kire..hahaa..berat=60kg,tinggi,163cm. hahaa..amacam?..ta caye kan..hehee..erm..entahla..xtau camne leh lak naik smpai 5 kg o0o0..tapi..memang payah la aku nak naik berat..becoz,i'm think dat my metabolism is very high kot..tu yg makan banyak pon tak effect..hahaa..nie berat naik pon coz da lame aku tak g exercise..dok terperap kat bilik ja!.ahhaa..my mum pon slalu ckp,nie kene letak banyak nasi ckit,askar nak makan..hahaa..nak tergelak pon ada..hehee..I LOVE U, MUM..
okey..smpai sini jela post aku kali nie..dududu..tata..nite everyone..=)

No comments: