Followers

Monday, March 7, 2011

ASASIAN GOLDEN NIGHT 2010/2011

walamak..the most amazing day in my life..haha..gempak beb..huhu..

place : PUTRAJAYA INTENATIONAL CONVENTION CENTRE
date  : 5th MARCH 2011
theme : from CLASSIC to MODERN

huhu..nie la aku nye dinner ngan bebdk pasum..ada gak yg tak pegi..fuhh..tapi yg pegi..almost 1200 student la..haha..punyela ramai..best sangat2...dengan hidangan yg sungguh menyelerakan..haha..kalau korang tgk makanan nye..fuhh..jangan jeles okeyyh!!..hehehee..ada 8 hidangan..siap ad waiter lagik setiap meja..haha..erm..pengalaman yg tak dpt dilupakan..dinner nie membuatkan aku bangga jadi pelajar pasum.hahaaa..bukan ape..tapi..korang bayangkan la..dinner sebesar nie..di handle sendiri oleh pelaja pasum sendiri..gua respect la sama JKP...heh..thanks bebanyak eh...kerana saya amat gembira malam tu..hahaa..


hah..nmpak tu..muke2 kawan2 ku..haha
nie..pic tyme da kenyang perut..hee
fuhh..VIP beb..=)
nie pic aku ngan rumate aku..

erm..ad banyak lagi pic..especilly yg hidangan tu..hehehe..sape2 yg nak tgk makanan tu..g la bukak fb saya ye..hehe..but..that night will give me a thousands of memories....=)

moto kami...===>   BIG THOUGHT for the FUTURE...

No comments: