Followers

Saturday, November 5, 2011

People DO change

Assalamualaikum  and Hello to everyone. 
people's change ? 
 YA.people DO change rite?. 
erm,kenapakah saya terpikir topik nie?
 adakah saya akan berubah ?
 mungkin.
 adakah sesuatu di keliling saya sedang berubah? 
mungkin juga. sebab ,
people do change.

 why people do change? mengapakah? bagaimanakah? di manakah? -,-"
it always depends on urself.

tapi,masalahnye di sini,
diorang tu, I mean people la
berubah ke arah  yg lebih teruk 
adakah patut?
tak patut saya rase,tak patut

bila manusia berubah,ia adalah HIJRAH kan,
it means,berubah dari jahat kepada baik
dan dari baik ke lagik baik :)

nak berubah camne ek?
yup.itu pon satu masalah gak..
nak berubah?
ikut kata hati.tu yg penting
korang da besarkan.da baligh lagipon.
so,tau da apa yang baik dan buruk.
then,bezakan la yee :)
jangan nak berubah ke arah lebih dasyat.
dushh!.

AKU paling benci bila kawan2 rapat aku berubah.
hoishh..
berubah kepada baik saya gembira.
sebab mereka memang jahat.
hehehehe.

member2 nie.
bukanlah berubah kepada jahat or even more
but diorang halfly or totally change
tak tau kenapa
I can feel it

I DO MISS MY FRIENDS.
^_^ 

to be continued ..




5 comments:

EZAN IDMA said...

jgn terkejut kalo kawn baik kita berubah. sbb saya sndiri penah mngalaminya. jadikan ia stu pengajaran :)

Syimir said...

okeyy..saya harap xkan la,tapi,kawan saya yg xdelah rapat sgt,da mula berubah.thanx 4 ur advice ^_^

Izyan Masri said...

HIJRAH KEARAH KEBAIKAN SNAGAT DIGALLAKN.JANJI NIAT IKHLAS LILLAHI TAALA :D

Syimir said...

yup.rite.manusia memang patut berubah ke arah kebaikan.hehe

IZNIE MEI said...

cool dik.
sume org berubah -.-