Followers

Thursday, December 30, 2010

KamiLah rAJa...


hUHUUUuu..terbaek la Malaysia..hehe..cam beser..semua blog org pasal bola..huhu..best2..even tgk kat kafe KK12 jep..tapi..fuhh..sumpah meriah..hahaa..tahniah la wat skuad Harimau Malaya..da smart da leading 1-0..tapi..last2..kene gak gol..berbanyak pujian untuk Khairul Fahmi la..coz die bnyk selamatkan bola..haha..unpredictable kot..huk3..2 gol masuk tu pon..NASEB LA INDON!!!!...hahaa..suke2..untk pengetahuan korang..nie 1st tyme Malaysia menang AFF SUZUKI cup..atau b4 nie..TIGER CUP...huhuu..setelah 14 tahun tak masuk final..skung..da jadi kuase besar bola sepak ASEAN...huhu..laser..no hal la..haha..ak ad sediakan sedikt fakta tentg laser..huhu..

Fakta laser dan AFF Suzuki Cup 2010 Final 1st leg Malaysia vs Indonesia..

1. semua gol datang selepas warning penggunaan laser dikeluarkan di score board. Bermakna semua gol dijaringkan selepas tiada penggunaan laser.

2. laser hijau tiada di Malaysia, ia hanya ada di Indonesia. Malaysia hanya punya laser merah. Siapa yang bermain laser sekarang?

3. Jurulatih Malaysia, Rajagopal sendiri mengesahkan bahawa pancaran laser adalah dari penyokong lawan. Sementara itu jurulatih Indonesia mengakui bahawa punca kekalahan mereka adalah benteng pertahanan yang lemah dan bukannya sebab laser.

4. MARKUS MANJA SANGAT . SIKIT-SIKIT NAK KOMPLEN.

5. Terlalu banyak bukti tentang Indonesia yang desperate nak menang sehingga sanggup guna taktik kotor bermain laser ketika menentang Malaysia pada peringkat kumpulan dan Filipina pada peringkat separuh akhir. Cari saja di facebook ini atau di youtube.


6. Sinaran laser lemah dan dari jarak jauh tidak sama sekali akan jejaskan mata. Ini kata doktor pakar.

Apa2 pun kita tetap tenang. Jangan cepat memberontak. Kita rasional. Kekalahan kita adalah disebabkan kesalahan kita. Harimau Malaya boleh, MALAYSIA BOLEH!


team HARIMAU MALAYA..

HUHU...seyes sronok tgk diowg..haha

Fakta perlawanan..
TOP SCORER: SAFEE SALI (MAS)- 5 goals
MOST VALUABLE PLAYER : FIRMAN UTINA (INDONESIA)

No comments: